eas

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Ämms - 18 augusti 2011 16:54

ja näsan är nästan helt återställd nu men halsen är fortfarande lika slemmig och hostig :/ Men jag mår såååå mycket bättre nu än jag gjort förut =) Mohoho


Har spelat massor med tevespel under veckan. haha. Super Mario på wii =) Såååå roooooliiiiiiiit =D


Har ju haft funderingar på ett såkallat "Gratis-loppis"

Alltså ett loppis men grejjerna ges bort till de som vill ha =) Hade tänkt att ha det här hemma när jag fått ihop en hel del grejjer jag inte har behov av längre. Vad tycks om det? Eller känns det bara dumt?

Skulle vara kul med lite feedback så att säga =)


Håller just nu på att göra riktigt ordning i sovrummet. Har inte haft nån ordning där inne sen jag flyttade in :O Grejjer lite överallt och ja.. kaos het enkelt. :/ Men nu börjar det se lite bättre ut allafall =)


Ska försöka mig på några kartonger i förrådet också. men det får vi se hur det blir med det :p Haha. jag är inte så sabb av mig när det gäller sånna här grejjer. Inte längre allafall :O


Min T är iväg och sätter upp ett stooooort partytält, det blir 30-års kalas på lördag =) Hans Kusin fyller år så då är vi bjudna =) Och då ska man vara klädd som om man vore påväg någon annanstans. Vi ska ha myskläder på oss;) "Vi ska till vardagsrummet" Haha. Dålig fantasi, jag vet, men det är ju bättre än ingenting, eller hur;)


Nej jag får väl sätta igång med det sista i sovrummet då =)


BajjBajj =)

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards