eas

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Dagen från Helvetet

Av Ämms - 5 september 2011 19:53

Ja detta har verkligen varit en dag från helvetet. Vaknade som vanligt inte av väckarklockan. Min T petade på mig tills jag vaknade :p haha. Tog mig upp efter många om och men. Gjorde mig ordning och tog ett stadigt grepp om cykeln och trampade iväg till jobbet. Det snurrade till lite i huvudet efter halva vägen. (tar inte ens tio minuter att cykla dit från min T) Så jag fick ta det ganska så lugnt resten av vägen. 

Började jobba och det gick så bra så. Allt flöt på och jag gick ner till fikarummet efter en stund för att lämpa av frukosten, tog en kopp kaffe och tölade med A-C en stund. Fortsatte sen att jobba och då började jag känna mig konstig i magen. Tänkte då att det kanske har att göra med att vi var till min T´s föräldrar igår och åt kålpudding(?) Och jo, det hade väl att göra med det, till viss del. MEN! Jag märkte också då att jag fick HELVETET! Ont som F och mådde illa och kände mig allmänt sjuk. Kände inte alls för att jobba, vara social mot folk eller ens prata med någon. Jag gjorde ju självklart allt detta men bara för att få MIN dag att kännas lite bättre. Vilket det faktiskt gjorde. 

Köpte ett gäng värkisar och tryckte i mig, hjälpte inte värst mycket :/ Receptfria läkemedel SUGER! Allafall mot vissa saker :p

Slutade TIDIGT som fan. Jobbade på som en galning så jag kunde komma hem och få lägga mig. =) Jag sov i en och enhalv timme och det var sååå skööönt =) Men jag var lika trött när jag vaknade och jag är lika trött nu. Ska göra mig ordning för kvällen nu och lägga mig och se på IDOL som börjar nu nä som helst. 

Imorgon är jag LEDIG och det känns helt underbart. Jag ska sova huuuur länge som helst. (eller försöka allafall) 


Ja denna dagen har inte alls gått som jag velat. INTE ALLS!!! Men.. Jag är glad att den är över och att jag är hemma och kan vila upp mig imorgon inför de nästkommande tre arbetsdagarna=) 


Ja.. då har jag klagat av mig.!!! =) Haha..


Annars så är mitt liv en enda stor lycka =) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämms - 14 november 2011 16:22

Ja det var ett bra tag sen jag bloggade nu. Det har varit så mycket på gång så man hinner liksom inte med:O Men jag lever och är lycklig som bara fan=)   Jag kan dra lite kortfattat vad som hänt då.. Har en resa pågång..Till Egypten med min T=)...

Av Ämms - 8 oktober 2011 17:26

Ja.. Lördag. Ledig. Hemma själv. Min T är hos hans föräldrar.Jag skulle följt med men stannade hemma istället. Mår inte sådär jätte bra =/ Fick ju urinvägsinfektion för några veckor sen.. Åt en pencilinkur då.. fick brev för två dagar sen att det p...

Av Ämms - 29 september 2011 17:22

Ja.. då var jag ledig idag.. eller ÄR ledig idag. Har grejjat i vardagsrummet, gjort det fint å grejjer överallt. känns jätte bra med den nya soffan=) Man verkligen VILL göra nåt då=) Hämtade lillebror L på skolan halv två, cyklade hem, han åt lite m...

Av Ämms - 26 september 2011 17:52

Helgen var luun och skön. Var ivär till Charlottenberg och hälsade på farmor, farfar, moster, kusiner, Faster,  Två bröder och några vänner =) Så otroligt roligt så jaaa=)  Blev inte att vi åkte till graven denna gången heller =( Fick inte tag på vän...

Av Ämms - 23 september 2011 12:11

Ja det är tredje dagen jag är hemma från jobbet pga av min förbannade förkylning. Men den börjar släppa lite nu, tror jag. Det känns så allafall. Har inte hostat lika mycket idag som jag gjorde igår. Och jag är inte lika snorig heller =) Känns bra =)...

Ovido - Quiz & Flashcards