eas

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Bra dag =)

Av Ämms - 2 september 2011 17:24

Jag bestämde mig imorse när jag gick upp att jag skulle ha en bra dag. OCH det hade jag. EN RIKTIGT BRA DAG! =D Vi har ett "lotteri" på jobbet, den som slår högsta på tärningen vinner presentkort på Systembolaget. Det är första, andra och tredje pris. Jag är inte med och spelar men brukar slå tärning åt den som är borta. VEM vann första priset? JO JAG! Fast jag fick ju självklart den inte utan A-M. 

Men det är ju sktisamma. Jag brukar aldrig slå så "jag" vinner. Aldrig. =)


Ja annars så händer det inte alls mycket i mitt liv, vilket jag gillar otroligt mycket just nu=) Känns så skönt att inte ha alltför många måsten hit och dit hela tiden. Jag vet att efter att arbetsdagen är slut så kan jag slappa för mig själv (nästan) tills min T slutat jobbet. Och då händer det inte så mycket då heller :p Brukar oftast ha maten klar tills han kommit hem, ibland har jag somnat och vaknar när han kommer innanför dörren :p Men iftast är den klar när han kommer hem =)

Sen blir det massor med slappande eller en tur till hans föräldrar (gillas otroligt mycket)

Så ja.. jag har äntligen ett liv jag känner själv att jag förtjänar. Brukar sitta och tänka på det när jag är helt i min ensamhet, vad lycklig jag är nu. Visst finns det dom dagar man bara vill vara nån annanstans eller bara vara någon annan.. Men i det stora hela så är jag lycklig. För en gångs skull i ett förhållande så är jag LYCKLIG. Lycklig i mig själv, lycklig i mitt hem, lycklig med min partner, lycklig. 

Jag kan vara mig sälv med honom, jag kan se ut som F och han tycker att jag är vacker ändå. Jag kan vara (för) hårig över hela kroppen så jag själv nästan blir äcklad, men han säger inte åt mig att ta bort allt. Jag kan fisa och rapa i hans närhet utan att jag skäms. Jag kan göra allt. Jag kan se ut precis hur jag vill. Jag kan, jag får, jag tillåts. Han älskar mig för den "knäppis" som jag är och det är jag så otroligt glad för =)


Nej detta skulle ju inte bli ett sånt här inlägg.. bara ett kort sammanfattande inlägg för nånting som jag inte minns längre :O Haha.. Men jaja..


Ska iallafall jobba i helgen och det ska bli en superbra helg =)


Jag ska försöka att lägga upp bild på nya frillan/hårfärgen i helgen. JAG LOVAR! Att försöka alltså:p Men lite svårt när jag inte kan hitta min kamera och mobilen tar inga bra bilder :/


Jahapp.. Kycklingen är inne i ugnen nu.. så väntar väl egentligen bara på att det ska bli dags att börja med ris och sås och sånna grejjer..


JOOOO! Jag har köpt massor med blommor =) Kan nu stolt säga att jag har fyra blommor (växter) i vardagsrumsfönstret och tre i köket =) SÅ mycket blommor/växter har jag aldrg någonsin haft i något av mina hem. (förutom när jag bodde hemma hos hon den där , men då var det inte mina)

Känns jsukt konstigt. Men ändå så känns det bra =) 


nej nu får jag ta och ge mig.. skulle ju absolut INTE skriva såhär mycket :O haha.. 


Jo en liten sak till :P Någon som vill ha en rosa LavaLampa? Ges bort helt gratis.. Mot att personen hämtar den:p Är det någon jag känner så får du en kopp kaffe/te eller saft,mjölk eller vatten, och kanske en kaka eller så =)


Ha det så bra. Det ska jag ha =)

 
 
simplysandy

simplysandy

2 september 2011 18:48

Vilket härligt inlägg darlingen min... :) Du förtjänar all lycka i världen! Puss!!

http://www.simplysandy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämms - 14 november 2011 16:22

Ja det var ett bra tag sen jag bloggade nu. Det har varit så mycket på gång så man hinner liksom inte med:O Men jag lever och är lycklig som bara fan=)   Jag kan dra lite kortfattat vad som hänt då.. Har en resa pågång..Till Egypten med min T=)...

Av Ämms - 8 oktober 2011 17:26

Ja.. Lördag. Ledig. Hemma själv. Min T är hos hans föräldrar.Jag skulle följt med men stannade hemma istället. Mår inte sådär jätte bra =/ Fick ju urinvägsinfektion för några veckor sen.. Åt en pencilinkur då.. fick brev för två dagar sen att det p...

Av Ämms - 29 september 2011 17:22

Ja.. då var jag ledig idag.. eller ÄR ledig idag. Har grejjat i vardagsrummet, gjort det fint å grejjer överallt. känns jätte bra med den nya soffan=) Man verkligen VILL göra nåt då=) Hämtade lillebror L på skolan halv två, cyklade hem, han åt lite m...

Av Ämms - 26 september 2011 17:52

Helgen var luun och skön. Var ivär till Charlottenberg och hälsade på farmor, farfar, moster, kusiner, Faster,  Två bröder och några vänner =) Så otroligt roligt så jaaa=)  Blev inte att vi åkte till graven denna gången heller =( Fick inte tag på vän...

Av Ämms - 23 september 2011 12:11

Ja det är tredje dagen jag är hemma från jobbet pga av min förbannade förkylning. Men den börjar släppa lite nu, tror jag. Det känns så allafall. Har inte hostat lika mycket idag som jag gjorde igår. Och jag är inte lika snorig heller =) Känns bra =)...

Ovido - Quiz & Flashcards