eas

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

En fredagskväll

Av Ämms - 27 augusti 2011 00:42

Ja idag jobbade jag bara 6 timmar =) Sköööönt =) Min T hämtade mig så åkte vi hem. Sedan skrevs det handlingslista och en tur till Willys blev det. 

Sen kom vi hem och slängde in allt där det skulle vara.

Jag somnade till.. eller.. jag sov i en och enhalv timme :O Min T väckte mig halv sex för han skulle dra hem till en kompis. Och det var tur att han väckte mig för jag skulle tvätta klockan sex:p Haha.

Det tvättades till tio och sen försökte jag få in kläderna i skåp och lådor.. MEEEN, Jag orkade inte med allt. Hahah. Får väl ta itu med det imorgon:/

Och nu för en stund sen så färgade jag håret =) Det blev svart underhår och brunt överhår + svart i luggen och på sidorna.. RÅKADE ta fel flaska och spläshar ut i luggen :/ Men det blev rätt bra ändå =) Men måste nog köpa liiiite mörkare brun för det röda lyser igenom och det vill jag inte :O

Ja.. Och jag tänker inte så mycket när jag färgar mitt hår.. Speciellt inte när det blir svart runt vid ansiktet. HMM! HUR ska jag få bort det som fastnat i ansiktet, lättast? Har också två svarta ränder på kinderna för håret gled ner (jag märkte inte det) så nu är jag jäääätte fin i ansiktet :p Haha.. MenMen.. det får väl fixas till imorgon.

MÅSTE fixas till imorgon. Ska på Kräftkalas hos min T´s föräldrar imorgon. Kräftkalas Kräftkalas.. Jag som inte ens äter kräftor =/ Men det blir nog bra ändå=)


Nej nu ska jag lägga mig och försöka sova.. Tror inte det kommer gå så bra men man kan ju FÖRSÖKA iallafall =)

 
 
simplysandy

simplysandy

27 augusti 2011 18:01

Haha känner igen det där med färg överallt :) Att man aldrig lär sej.. Vill se bild ju!
Puss

http://www.simplysandy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämms - 14 november 2011 16:22

Ja det var ett bra tag sen jag bloggade nu. Det har varit så mycket på gång så man hinner liksom inte med:O Men jag lever och är lycklig som bara fan=)   Jag kan dra lite kortfattat vad som hänt då.. Har en resa pågång..Till Egypten med min T=)...

Av Ämms - 8 oktober 2011 17:26

Ja.. Lördag. Ledig. Hemma själv. Min T är hos hans föräldrar.Jag skulle följt med men stannade hemma istället. Mår inte sådär jätte bra =/ Fick ju urinvägsinfektion för några veckor sen.. Åt en pencilinkur då.. fick brev för två dagar sen att det p...

Av Ämms - 29 september 2011 17:22

Ja.. då var jag ledig idag.. eller ÄR ledig idag. Har grejjat i vardagsrummet, gjort det fint å grejjer överallt. känns jätte bra med den nya soffan=) Man verkligen VILL göra nåt då=) Hämtade lillebror L på skolan halv två, cyklade hem, han åt lite m...

Av Ämms - 26 september 2011 17:52

Helgen var luun och skön. Var ivär till Charlottenberg och hälsade på farmor, farfar, moster, kusiner, Faster,  Två bröder och några vänner =) Så otroligt roligt så jaaa=)  Blev inte att vi åkte till graven denna gången heller =( Fick inte tag på vän...

Av Ämms - 23 september 2011 12:11

Ja det är tredje dagen jag är hemma från jobbet pga av min förbannade förkylning. Men den börjar släppa lite nu, tror jag. Det känns så allafall. Har inte hostat lika mycket idag som jag gjorde igår. Och jag är inte lika snorig heller =) Känns bra =)...

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards